iklan

Ahli-ahli Sindiketku....

Monday, December 27, 2010

Pertanyaan Kepada Bill Gates

Subject: Masalah dengan komputer baru



1. Di situ ada butang 'start' tetapi tiada butang 'stop'. Tolong check ni ya. 



2. Di menu kami jumpa 'Run'.Salah seorang dari kawan saya klik 'Run' dan terus berlari. Jadi kami minta anda buatkan menu 'sit', jadi kami boleh klik sambil duduk.


3. Satu keraguan adalah samaada mana-mana 're-scooter' didapati di sistem? Saya mencari hanya tetapi hanya jumpa 're-cycle', tetapi saya mempunyai sebuah skuter pada rumah saya. 

4. Terdapat butang 'Find' tetapi ia adalah tidak berkerja dengan betul. Isteri saya hilang kunci pintu dan kita cuba satu bahagian mengesan kunci dengan ini butang'Find', tetapi adalah tidak dapat bagi mengesan. Tolong membetulkan masalah ini.

 

5. Anak-anak saya belajar 'Microsoft word' kini beliau mahu belajar 'Microsoft sentence', jadi bila anda nak provide ni?

 

6. Saya membawa komputer, CPU, tetikus dan papan kekunci, tetapi terdapat hanya satu ikon yang menunjukkan 'MY Computer': bila anda akan menyediakan bakinya spt CPU dll?

 

7. Mengejutkan apabila di 'My Pictures' takde satu pun gambar saya, jadi bila anda nak masukkannya dalam tu?

 

8. Di situ ada 'MICROSOFT OFFICE' bagaimana dengan 'MICROSOFT HOME' sedangkan saya menggunakan PC ni kat rumah sahaja?

 

9. Anda menyediakan 'My Recent Documents'. Bila anda akan menyediakan 'My Past Documents'?

 

10. Anda menyediakan juga 'My Network Places'. Minta tolong sesangat jangan sediakan 'My Secret Places'. Saya tak mahu isteri saya tahu ke mana saya pergi selepas pulang pejabat.

Dan yang akhir sekali dari saya kepada Bill Gates :

Tuan, bagaimana nama anda Gates sedangkan anda jual WINDOWS?


ngehehehe....~

6 suRat saMaN:

Blogger Berkaca Mata said...

sy gerenti bill gates x leh jawab nyer.................

~thE aiE~ said...

hehehe...tu la...klau steve job bca mesti dia pn suka...hehehhe

pN.rOs said...

agak2nya bill gates jawab apa? gerenti nanges punya sambil teresak2 ..... cari balik buku hardware dia

Cik Ungu Kamila said...

hahahha, lawak ar! XD

~thE aiE~ said...

^_^
utk mgukir syuman rakan2...

eyqaaman said...

kalau bill gates tak jawab kita saman dia! hehee