iklan

Ahli-ahli Sindiketku....

Monday, December 13, 2010

18SX!! Rekod Dalam Dunia Seks!



Entri aiE kali ni diklasifikasi sebagai fakta untuk tatapan 18 tahun ke atas...Bagi yang 18 tahun ke bawah tu jangan buka entri ni yer...(leh caya ka?? ngehehe..)

Ok! mari kita tengok rekod2 yang telah disahkan berkaitan dunia seks..

1. Lelaki Dengan Keturunan Paling Banyak
 

Moulay Ismail Ibn Sharif adalah lelaki yang berasal dari Morocco yang hidup pada abad ke-17, memiliki keturunan sebanyak 1.042 orang hasil hubungannya dengan 500 isteri dan juga pembantunya.

2.Wanita Paling banyak Melahirkan anak 
Seorang isteri petani di Shuya, Moscow Timur melahirkan sebanyak 27 kali diantara tahun 1725 hingga 1765. Ia melahirkan 16 pasang anak kembar, tujuh kali melahirkan anak kembar tiga dan empat kali melahirkan anak kembar empat.

3.Alat sulit lelaki Terbesar
Menurut data yang tercatat, ada seorang lelaki yang memiliki alat sulit sepanjang 34 cm dan lebar 16 cm! Lelaki ini diukur bahagian alat sulitnya oleh Dr. Robert L. Dickenson pada abad ke-20.

4. Alat sulit Terkecil
Ada yang terbesar, pasti ada pula yang terkecil. Alat sulit terkecil yang pernah ditemukan adalah hanya sebesar 1 cm. Kononnya, memang ada beberapa lelaki yang memiliki alat sulit seperti ini, yang disebut ‘micropenis’, dimana alat sulit lelaki tersebut terletak didalam tubuh.

5. Pesta Seks Terbesar



 
Sekumpulan orang di Jepun mendapat penghargaan rekod di dalam dunia seks kerana menyelenggarakan pesta seks terbesar, dengan 250 pasangan yang mengikuti dalam acara yang cukup extreme tersebut.

6. Bapa/Ibu Termuda

 
Shaun Steard berusia 12 tahun ketika mendapat penghargaan sebagai ayah termuda, namun banyak orang meyakini masih ada ayah berusia lebih muda darinya yang tidak di catat dalam rekod dunia. Dan sebagai ibu termuda di dunia adalah Lina Medina(Gambar), yang melahirkan seorang anak di usia 5 tahun!.

7. Ejakulasi Paling Jauh

Ejakulasi lelaki yang jaraknya paling jauh, yang pernah tercatat adalah sejauh 6 meter dan rekod ini dipegang oleh lelaki yang berasal dari Amerika Serikat, Horst Schultz. Sementara untuk wanita sejauh 3 meter, namun identiti sang wanita tak dipublic kan..


Sekadar berkongsi pengetahuan yang terdapat di internet..^_^

0 suRat saMaN: